
Klachten
Het kan gebeuren dat u een klacht heeft over BSO de HartenTroef, verder te noemen HT. Een klacht is dat u aangeeft dat u ontevreden bent over hoe u behandeld wordt door HT of een pedagogisch medewerker van HT.
Wat te doen bij een klacht?
Er zijn meerdere mogelijkheden beschikbaar om uw klacht kenbaar te maken. Het is belangrijk om de klacht eerst bij HT te bespreken.
- Bespreek de klacht met de coördinator BSO of een pedagogisch medewerker op een rustig tijdstip.
- Maak met de coördinator BSO of een pedagogisch medewerker een afspraak om over de klacht te praten.
- Maak met de directie van HT een afspraak om over de klacht te praten.
- Ga een gesprek aan met de vertrouwenspersoon van HT. De vertrouwenspersoon is L. Ph. M.Krajenbrink. U kunt L. Ph. M.Krajenbrink bereiken per telefoon: 0345-651433, per email: f.krajenbrink@planet.nl of per post: Schoresteinstraat 2, 4158 DE Deil.
Als HT niets van zich laat horen of jullie komen er samen niet uit kunt u uw klacht indienen bij de geschillencommissie. Deze volgorde is verplicht. U kunt er ook nog voor kiezen om voordat u naar de geschillencommissie stapt uw klacht in te dienen bij het klachtenloket (dit is niet verplicht). Meer informatie over de geschillencommissie en het klachtenloket, kunt u vinden in onze download klachtenprocedure.